Jesteś tutaj:
Prawa konsumenta
29.10.2014 - GDPM
Kliknij, aby ocenić:
 
5/1

Darmowe porady dla poszkodowanych

Kwartalnik „Wypadki i Odszkodowania” zaprasza na „Bezpłatne Porady Prawne dla Poszkodowanych”. W dniach 7, 8, 9 i 10 listopada w Qubus Hotel Prestige w Katowicach, przy ul. Uniwersyteckiej 13, będzie można zasięgnąć bezpłatnych porad dotyczących dochodzenia odszkodowań za uszkodzenie ciała lub śmierć osoby bliskiej.

Miałeś wypadek? Zostałeś ranny, straciłeś kogoś bliskiego?

 

Od piątku 7 listopada aż do poniedziałku 10 listopada 2014 roku, redaktorzy z Kwartalnika „Wypadki i Odszkodowania” zapraszają na „Bezpłatne Porady Prawne dla Poszkodowanych”. Specjaliści z dziedziny dochodzenia odszkodowań, w godzinach od 12:00 do 20:00, będą udzielać bezpłatnych porad prawnych w sali konferencyjnej Qubus Hotel Prestige w Katowicach, przy ul. Uniwersyteckiej 13. Celem akcji jest zwiększanie świadomości odszkodowawczej mieszkańców województwa śląskiego poprzez informowanie osób poszkodowanych o przysługujących im prawach.

 

 

- Nasza akcja jest skierowana do wszystkich osób poszkodowanych w różnego rodzaju wypadkach takich jak wypadki drogowe, w pracy (np. w górnictwie, w budownictwie), podczas pracy na roli a także wskutek błędu medycznego. Cel, jaki przed sobą stawiamy, to pomoc osobom, których nie stać na komercyjną pomoc prawną, lub nie mają wiedzy o przysługującym im świadczeniach odszkodowawczych – przekonuje Anna Rosa, redaktor prowadzący Kwartalnika „Wypadki i Odszkodowania”, koordynująca akcję.

 

"Bezpłatne Porady Prawne dla Poszkodowanych" były udzielane już w 2013 roku, w dziewięciu miastach województwa pomorskiego oraz w roku 2014 w 19 miastach województw: kujawsko-pomorskiego, pomorskiego oraz warmińsko-mazurskiego. Ogromnie zainteresowanie, jakim cieszyły się porady sprawiły, że redakcja Kwartalnika postanowiła rozszerzyć akcję również o teren województwa śląskiego.

 

- Poprzednie edycje akcji spotkały się z dużym, pozytywnym odzewem ze strony osób poszkodowanych, prawnicy przeprowadzili w sumie ponad 200 konsultacji. Zdarzały się sytuacje, że na spotkanie poszkodowani czekali w kolejce! Po każdej z konsultacji nasuwał się wniosek: jest zapotrzebowanie społeczne na tego typu inicjatywy, poszkodowani w dalszym ciągu bywają bezradni w starciu ze skomplikowanym prawem, urzędami, instytucjami oraz ubezpieczycielami. Dlatego zdecydowaliśmy się przeprowadzić III edycję naszej akcji – wyjaśnia Anna Rosa.

Autor/Źródło: GDPM



Wasze komentarze
Nasi partnerzy
  • InTENSO - outsourcing IT, leasing pracowniczy
  • Jakość obsługi
  • Biuro Informatyki Stosowanej FORMAT
  • Competitive Skills - Szkolenia biznesowe, rekrutacja i headhunting, doradztwo
  • Kaspersky
  • elsa
  • CBIT.pl
  • Enterprise-Gamification
  • Lazarski
  • Secret Client - tajemniczy klient, tajny klient, mystery shopping
  • Atlassian
Zobacz także
  • Kanały RSS
  • Facebook
® 2008 - 2022 SerwisPrawa.pl sp. z o.o. Korzystanie z portalu oznacza akceptacją regulaminu.